Salam semua, lama jugak tak posting kat sini yek....
sekarang ni sibuk ngan tudung penganting lak...
nnt bila dah siap I letak sini yek..
Pada yg sudi melayari blog saya, maaf sb ready stoks
tak berkesempatan untuk disiapkan, asyik sibuk menjahit
tudung2 yg ditempah, sila hubungi saya jika anda mahukan
tudung DIY saya ini...
24.12.09
11.12.09
Sesi Cuci Mata ....
Hi semua.... lama betul x update kat sini, masalah2 xleh nak "buka" blog kat ofis buatkan malas betul nak mengupdatekan semua. Project jahit menjahit masih berjalan seperti biasa.
Meh tengok tu ramai pulak yg sukakan tudung berawningkan kain brocades nih... ni semua dah bertuan, saja nak bagi tengok. Sorila gambar x brapa clear sb guna h/phone.
Meh tengok tu ramai pulak yg sukakan tudung berawningkan kain brocades nih... ni semua dah bertuan, saja nak bagi tengok. Sorila gambar x brapa clear sb guna h/phone.
14.11.09
Tdg baruku!

Saje nk tunjuk tudung baru ku ini. Kalau siapa yg selalu jenguk kat website terkenal kat KL ni mesti perasan, tdg ni dijual ngan harga RM155 sehelai, butik jual pattern scallop, sy buat araian* tapi anda bole dapat ngan separuh harga dari saya. Boleh request material yg cream di atas atau seperti dalam gambar ni.
?@?!#??
9.11.09
2.11.09
Hi All !
Salam buat semua,,,
Lama juga saya tak mengupdatekan blog, disebabkan sekarang ni segala aktiviti telah di "blokkan" di ofis, kat rumah tak ada masa nak update apa2 kat blog ni anyway saya masih lagi menjahit tudung. Sekarang ni masih lagi menyiapkan tudung2 yang telah diorder oleh customer2 ku. Untuk ready stok buat masa ni masih tak sempat lagi nak siapkan tapi ada la jugak kain2 yang available tapi cuma ada sikit aje. Insyallah jika ada kelapangan saya akan cuba tempekkan color2 kain yg available. Kepada customer2 ku sabar yek menantikan tudung2 anda.
Lama juga saya tak mengupdatekan blog, disebabkan sekarang ni segala aktiviti telah di "blokkan" di ofis, kat rumah tak ada masa nak update apa2 kat blog ni anyway saya masih lagi menjahit tudung. Sekarang ni masih lagi menyiapkan tudung2 yang telah diorder oleh customer2 ku. Untuk ready stok buat masa ni masih tak sempat lagi nak siapkan tapi ada la jugak kain2 yang available tapi cuma ada sikit aje. Insyallah jika ada kelapangan saya akan cuba tempekkan color2 kain yg available. Kepada customer2 ku sabar yek menantikan tudung2 anda.
Subscribe to:
Posts (Atom)







